- Főoldal
- Bérlés
- Szolgáltatások
- Gyakori kérdések
- Feltételek
- Rólunk
- Blog
- Kapcsolat
- Mega Menu
- Akciók
- Kategóriák
- Információ
- Kapcsolat
- info@greenautokolcsonzo.hu
- +36 30 229 4700
- 1173 Budapest, Pesti út 4.
- H-P: 7.30 - 17.15, SZ-V: 7.30-9.30,15.30-17.15

Kérjük válassza ki a bérelni kívánt járművet (kisteherautó, hűtőautó, kisbusz) majd lépjen kapcsolatba velünk. Ezt többféleképpen is megteheti: személyesen, e-mailen, telefonon vagy honlapunkon keresztül az „ajánlat kérés” gombra kattintva. Bármelyik utat választja biztos lehet benne, hogy kollégánk a lehető leghamarabb kapcsolatba lép Önnel és visszaigazolja foglalásást vagy válaszol kérdésére!
10 napnál hosszabb bérlésnél minden esetben egyedi bérleti díjat és egyedi km limitet kalkulálunk, így biztosítva, hogy Ön a legkedvezőbb árat kapja!
A kauciót, az alap bérleti díjat és a kedvezményes autópálya matricát az autó átvételekor a bérlést megelőzően kell fizetnie készpénzben vagy banki utalással. A limit feletti km díja és az esetleges egyéb költségek a bérlés végén kerülnek elszámolásra. A Pest megyei matrica benne van a bérlés árában.

Amikor autót bérel tőlünk, a bérlésnél kauciót számítunk fel. Ez egy járművenként változó, 100.000 és 300.000 forint közötti összeg, ami a bérlés végén, ha n ment, visszajár Önnek.
A kauciót a bérlés teljes összegével együtt előre kell fizetni. Ha Önnek ez kényelmesebb, a kaució fizetéséhez bekérőt is tudunk küldeni – így az banki átutalással is rendezhető. Bankkártyát elfogadni sajnos nem tudunk, de dolgozunk rajta, hogy ez mielőbb megváltozzon.
A kaució összege elsőre talán magasnak tűnhet, de közös érdekünk, hogy szükség esetén ez az összeg rendelkezésre álljon. A kaució összege probléma mentes bérlés esetén teljes egészében visszajár a bérlőnek, ha azonban valami nem várt dolog történik a bérlés során, a felmerült költségeket ebből a pénzből vonjuk le.
Kollegáinkkal egyeztetve bármikor megoldható, hogy az Önnek legalkalmasabb időpontban és helyen adja le az autót, így egy kis odafigyeléssel elkerülhető, hogy késve hozza vissza az autót és így esetleg egy újabb napot ki kelljen fizetnie.
Ha esetleg nem szeretne kauciót fizetni, vagy nem szeretne egyedül utazni, válassza „autóbérlés sofőrrel” szolgáltatásunkat – ekkor az autót a meghatározott időszakban egyik gyakorlott kollégánk fogja vezetni, és ebben az esetben a kaució megfizetésére sincs szükség.

Szolgáltatásunkat igyekeztük úgy kialakítani, hogy lehetőség szerint minden felhasználói igényt kielégítsünk, ennek köszönhetően autóink akár egészen hosszú távra is kibérelhetőek – tehát az autó egy hosszabb utazás esetén, vagy az építkezés teljes időtartamára önnél maradhat.

Az alap bérleti díjon felüli költségek:

Igen van. Az Ön által kért időpontban kollégáink az Önnek legmegfelelőbb helyre szállítják az autót, vagy a bérlés végén felveszik az Ön által megjelölt helyen. Ennek a szolgáltatásnak a díja Budapesten belül 15.000-15.000 forint + áfa. Budapesten kívüli címek esetén egyedi árajánlatot adunk.

Fizetési feltételek 10 nap bérlés alatt: az alap/első bérleti díjat és a kauciót előre a bérlés megkezdése előtt kérjük. Az esetleges extra km-el a bérlés végén számolunk el.
Fizetési feltételek 10 nap vagy 250.000 nettó bérleti érték felett:az alap/első bérleti díjat előre legkésőbb a bérlés megkezdése előtt 10 nappal, a kauciót a bérlés megkezdése előtt kérjük. Az esetleges extra km-el a bérlés végén számolunk el.
Fizetési feltételek kisbusz/hűtős autó esetén: az alap/első bérleti díjat a foglalást követő 48 órán belül,a kauciót a bérlés megkezdése előtt kérjük. Az esetleges extra km-el a bérlés végén számolunk el.

Sajnos bankkártyát még nem tudunk elfogadni, de dolgozunk rajta, hogy ezt mihamarabb megoldjuk. A kauciót készpénzben vagy előzetes egyeztetés utána lehetősége van bankon keresztül utalni, melyhez kaució bekérőt küldünk.

Telephelyünk nyitvatartási ideje alatt (hétköznapokon 7.30 és 17.00) bármikor felveheti és visszaadhatja a járművet. Szombaton és vasárnap 7.30 és 9.00 között vagy 15.30 és 17.00 között.
Sok olyan helyzet adódhat, amikor Önnek más időpontban lehet szüksége az autóra. Ebben az esetben kérjük, forduljon kollégáinkhoz. Előzetes egyeztetés alapján a megadott időpontban szintén átveheti vagy leadhatja a járművet.

A bérléshez a következő okmányokra van szüksége:

A Pest megyei matricáért nem kell fizetnie, de a többi matrica díját nem tartalmazza az alap bérleti díj. Amennyiben a bérelt autóval olyan útszakaszt is szeretne használni, amelyhez egyéb matrica szükséges kérjük, hogy ezt előre jelezze nekünk, mert az autóinkra a matricákat csak nálunk vásárolhatja meg.
Hazánkban is egyre több olyan útszakasz létezik, amely díjfizetés köteles. Mielőtt a bérelt autóval útnak indulna, érdemes legalább körülbelül megtervezni az útvonalat és utána nézni, kell-e matrica az érintett szakaszokon.
Autóinkra kizárólag cégünkön keresztül lehet matricát vásárolni. Bár ez elsőre bonyolultnak tűnhet, a rendszernek több előnye is van, rajtunk keresztül ugyanis olcsóbban juthat hozzá a matricához – így előfordulhat, hogy a felmatricázott autóval a pályán gyorsabban és takarékosabban közlekedhet, mint matrica nélkül, elkerülve a díjköteles szakasz.
Teherautó bérlés esetén érdemes figyelembe venni azt is, hogy sok útszakaszon súly vagy méretkorlátozás lehet érvényben – emiatt az elkerülés helyett lehet, hogy szintén érdemesebb a matricás megoldást választani.
Mivel cégünk autói már bejárták Magyarországot, nyugodtan forduljon a kollégáinkhoz segítségért, ötleteinkkel szívesen segítünk, hogy az Önnek legmegfelelőbb megoldást választhassa.


Bármilyen sajnálatos esemény bekövetkeztekor kérjük, hogy azonnal hívja kollégánkat telefonon.
Még a legnagyobb körültekintés mellett is előfordulhat, hogy a bérelt járművel történik valami. Defekt, baleset, műszaki hiba, sőt, lopás esetén sem kell aggódnia. Bármilyen sajnálatos esemény bekövetkeztekor kérjük, hogy azonnal lépjen kapcsolatba kollégánkkal telefonon. Még a legkisebb meghibásodás esetén is bizalommal fordulhat hozzánk – partnereink és munkatársaink segíteni fognak abban, hogy a lehető leggyorsabban és legkönnyebben orvosoljuk a hibát.
Baleset esetén szintén hasonlóan kell eljárni: minden esetben töltse és töltesse ki a megfelelő betétlapot és várja meg a rendőrségi jegyzőkönyv elkészültét is.
Ha lopás történt, a bérautó kulcsát és forgalmi engedélyét át kell adnia munkatársunknak. Ez sokat segít abban, hogy gyorsan tudjuk rendezni a kialakult nehéz helyzetet.
Hasznos tippek, információk:

Járműflottánkat úgy igyekeztünk kialakítani, hogy minden hétköznapi szállítási feladatra tudjunk megfelelő autót ajánlani. Ennek köszönhetően az autóinkkal szinte mindenféle rakomány szállítható a romlandó ételektől az építési anyagokon át, akár az eladásra szánt áruig.
A kisteherautó bérlés szolgáltatásunkkal a hétköznapi igényeket szeretnénk kiszolgálni, így lehetnek olyan speciális esetek, amikor nem tudunk segíteni. Nincsenek például tartályos, vagy robbanóanyag szállítására alkalmas járműveink sem.
Léteznek speciális rakományok is (például a veszélyes hulladék, vagy a gyógyszerkészítmények), amelyek szállítására szigorú szabályozás vonatkozik: fuvarlevelet kell kiállítani, vagy akár az autó nyomonkövetését is biztosítani kell. Ha úgy érzi, hogy a rakomány ebbe a kategóriába tartozik, fontos, hogy tájékozódjon a szabályokról. Ilyen esetben bátran kérje a mi segítségünket is, igyekezni fogunk megfelelő megoldást találni.
Néhány, szintén speciális esetben a bérelt autókra más szabályozás vonatkozhat, mind a saját tulajdonú gépjárművekre. Az egyik ilyen speciális eset például az élő (haszon)állatok szállítása: itt a saját autónkkal szabadabban mozoghatunk, mint a más tulajdonában lévő, tehát bérelt gépjárművel. Hasonló eset lehet, ha a bérelt autóval valamilyen szolgáltatást szeretnénk nyújtani – például futárként bérelnénk furgont a saját lerobbant autónk helyett. Ha úgy érzi, a rakomány ilyen szempontból problémás lehet, szintén forduljon hozzánk bizalommal bővebb felvilágosításért.
Ha a járműveinket valamilyen speciális feladatra szeretné igénybe venni – például kísérő autóként, vagy nagyon érzékeny áru (például üveglap vagy műtárgyak szállításához, vagy utánfutó vontatásához) – szintén kérje kollégáink segítségét, hogy együtt meggyőződjünk arról, hogy az autó megfelel-e a szabályozásnak.
A kisteherautóink a legtöbb hétköznapi fuvarozási feladatra gond nélkül használhatóak, de van néhány apróság, amit érdemes figyelembe venni.

Még a legjobban karbantartott járművel is előfordulhat, hogy meghibásodik. Bár mindent megteszünk, hogy autóink senkit ne hagyjanak cserben, a használatuk előtt érdemes átgondolni, mit tehetünk, ha a bérelt teherautó, kisbusz, hűtőkocsi lerobban.
Mivel közös érdekünk, hogy járműveink biztonságosak legyenek kérjük azonnal forduljon kollégáinkhoz, ha bármilyen furcsa jelenséget, például szokatlan zajt, vagy szagot tapasztal az utazás során. Autóinkat egytől-egyig jól ismerjük, tehát akár azonnal, telefonon is tudunk segíteni a hiba elhárításában. Lehet, hogy a problémát csak egy rossz beállítás, vagy a rázkódás okozza – ilyen esetben a gyors cselekvéssel egy nagyobb meghibásodás is megelőzhető.
Ha nagyobb hiba áll fent, esetleg szervizelésre van szükség, szintén bízzon kollégáink segítségében. Kapcsolataink révén megbízható szervizbe tudjuk irányítani, vagy ha kell átvesszük és csereautóval pótoljuk a járművet.
Amennyiben a bérelt autót műszaki hiba miatt nem tudja használni úgy mindent megteszünk, hogy a hibát a lehető leghamarabb kijavítsuk. Ebben az esetben igény és lehetőség szerint csereautót biztosítunk a bérlés hátralévő részére. Hívja kollégáinkat a további segítségért – szükség esetén a megfelelő helyre irányítjuk, és akár azonnal indítjuk a csereautót is.
Kérjük, minden esetben azonnal jelezze nekünk, ha a bérelt jármű javítására van szükség. Sok éves gyakorlatunk van a problémák gyors elhárításában.
A velünk dolgozó szakszervizek sok helyzetben bizonyítottak már és velük közösen törekszünk arra, hogy a járműveink minden helyzetben biztonságosak legyenek – ehhez pedig nagyon fontos, hogy minden apróbb és nagyobb műszaki problémát velük közösen javítsunk ki és dokumentáljunk.